Glittrigt

TÄVLA TÄVLA TÄVLA HÄÄÄR!!!



Skor mammas gamla, Second hand klänning och skinnvantar.

Hej hopp galopp.
Allt bra med er? Jag mår toppen!
Har precis spelat Rock band med mamma och Liam och jag skrattade så mycket att tårarna rann då mamma skulle sjunga en låt :D Haha. Förlåt mamma.

Snart ska jag avslöja vad det är för litet projekt jag hållit på med nu några dagar (bilderna ovan är till det) och tipsa om en super bra sak som också hör ihop med det!! :D Kanske ikväll eller imorgon. Ni ser ju helt enkelt.

Hade tänkt ställa någon fråga till er idag också då jag gillar att se era svar men jag kom inte på någon bra fråga så det skiter vi i helt enkelt! :P

Tjofadderittan!



Kommentarer

ooh nu blir man ju nyfiken (eller jaa, mer än vanligt) ser fram emot att få se vad det är för projekt !! :D

hihi, ja absolut :D håller tummarna ;). hoppas allt är bra med dig idag. kram

» m'

tack detsamma!

haft en bra dag hitils? =)

Din blogg är väldigt bra :D

för att vara ärlig så tycker jag inte ens att päls ser snyggt ut så :) tycker mest att det är fel att folk typ..bär omkring döda djur. okej om det är fejkpäls är inte upp till mig vad smaklösa personer tar mig sig;) är lite värre om det är riktig päls tycker jag nog.

....vill oxå få veta vad projektet e för nåt


Kom ihåg






Trackback