Fyndat till garderoben..

Det märks att n  börjar hösten komma mer och mer. Som sagt, det är en loppmarknad här i Simrishamn varje lördag som börjar nån gång på våren och slutar nu till hösten. På sommaren är loppmarknaden hur stor som helst och man kan fynda hur mycket som helst. Ju längre in på hösten vi kommer desto fler turister försvinner vilket resulterar i att utställarna minskar och minskar. Idag vare det riktigt få utställare där men jag kom ändå hem med några fynd.

En oversize kavaj med axelvaddar. Dock var det omöjligt att fånga den rätta färgen på bild. 15 kr.

En svart kavaj, 15 kr.

En större t-shirt, 10 kr.

Den här köpte jag dock inte idag utan jag fick den i torsdags av Ellenore som är på besök här så den var gratis ;)





Kommentarer

Tack :) Hoppas på vinst! Väldigt snyggt halsband måste jag säga!

Hihi jaa =) Hoppas du får en trevlig lördagskväll! =)

nästa gång får du fan fynda en sån kavaj till mig och skicka den på posten XD hahah! Så snygga! och så billiga!

snygga och billiga.!:)

älskar kavajerna! fasen va billigt! :)

» Jenny

men gud va snyggt, fattar inte hur du kan fynda så mkt;)

wow kostade kavajerna verkligen 15 kr st :0 De var jättefina


Kom ihåg






Trackback