Dom går rakt in i hjärtat på mig..

Nu är det era kommentarer jag pratar om, alla kanske inte går rakt in i hjärtat men en del av dom, t.ex den här kommentaren som jag fick av Emma nu ikväll:

"Jag vill bara säga att du har en sån grymt snygg stil! haha du är typ min idol (nördigt jag vet) keep up the good work! :D"

Jag blir såå glad! Verkligen. Har även förut fått liknande kommentarer som t.ex att jag är någons förebild osv, jag blir så fruktansvärt glad och rörd. Tack! Och jag ska göra mitt bästa för att vara en bra förebild och idol ;P *fniss*



Kommentarer
» Milla

Andras ord kan verkligen värma! Härligt!!

Jovisst har jag varit mycket sjuk... Guillain Barrè hette sjukdomen jag drabbades av som förlamade hela mig. (Nedsövd i tre månader och IVA-vårdad i sju månader) Inte var det lätt inte. Ingen sjukdom är lätt. Dock så har jag repat mig otroligt bra, har endast lite förlamning kvar i fötterna men det blir bättre och bättre! Drabbades samtidigt av en reumatisk sjukdom som heter SLE, den kommer jag att få leva med. Just nu har jag också en godartad(!) tumär på ena binjuren och väntar på operation. Puh. Har aldrig varit sjuk i hela mitt liv innan detta! Frisk glad och stark. Innan.

Glad och stark. Idag.

Så är det med mig.

Kram och godnatt!

måste säga att du nästan är som en idol för mig också haha, ne men förebild i alla fall.

du är alltid så positiv, glad och inspirerande.

du är lite utav en solstråle faktiskt, ljus och värmande! :)<3

» Emma

Jag talar bara sanning:)xD


Kom ihåg






Trackback