Detta tjat..

..Eller ska jag kalla det tjat? Ja nu gör jag det för det börjar bli uttjatat. Nu är det bloglovin jag snackar om. Jag har börjat störa mig på folk som lämnar en kommentar som "lägga till varann på bloglovin?". Jag förstår inte varför vissa människor gör så, ser dom det som en tävling vem som har flest prenumeranter? Jag lägger till bloggar på bloglovin för att jag gillar den bloggen och inte vill glömma bort den och läsa den bloggens alla inlägg. Och jag gör det på egen hand, inte efter att någon tjatar på mig att lägga till en blogg jag inte ens gillar?! Hoppas ingen tar åt sig nu men snälla, vill jag lägga till din blogg på bloglovin gör jag det utan tjat från dig.

Och som sagt, på bloglovin följer jag först och främst modebloggar som jag fastnat för, mina vänners bloggar, några få Twilightbloggar och sen några bloggar i en övrig kategori. Och eftersom jag följer många bloggar där lägger jag nu bara till bloggar jag verkligen fastnar för.

Hihi sorry för mitt lilla utbrott men blir bara så less ibland helt enkelt, tycker alltid det är människor som frågar om man ska lägga till varandra på bloglovin.

Ger ni er inte kanske jag börjar hemsöka er som på bilden nedan, haha.

Halloween 2008.

Nu, Gossip girl.



Kommentarer
» lina

vilken härlig blogg du ´har!!

sv: jaa :L) allt bra idag?:)

» emma

härlig blogg :)

» carin

woho! älskar bilden!

sv: a ok tycker du det blev bra med äkta photopaper?

aj då , ush på öroninflamation , hoppas det går bort snart ( krya på dig )

med gossip girl är jätte bra! Xoxo gossip girl. ;)haha

Jag hade en toppen dag , jag blev ju moster och de där. så kan ju faktiskt inte bli bättre. utav att jag också träffade lillan .

Puss puss

grym bild ! :D


Kom ihåg






Trackback