Dagens second hand shopping.

Nu är jag hemkommen från dagens loppmarknader och några av er måste hållt tummarna för mig då jag hittade rätt mycket idag, det mesta i Suckarnas gång också, min favoritloppis som ni ser lite från här nedan.

Moi.

Röd oversize kavaj med axelvaddar 20 kr, en skjorta i större modell 20 kr, svart jeansväst 20 kr.

Orange (det gick inte alls att fånga färgen med kameran) i kort modell, så där ful/snygg tycker jag 20 kr, brun skinnjacka 20 kr.

Tre halsband 5 kr styck.

Börs (oanvänd) 5 kr.

Brun kuvertväska i skinn eller nått 10 kr.

Nån förvaringsgrej/sak 10 kr (ser sprillans ny ut).


Passar på att lägga ut bättre bild här på min nya mobil som jag vann, den är dock tusen gånger snyggare i verkligheten!!

Ja, det där var då dagens second hand shopping.



Kommentarer

shit va härligt att vinna en mobil :D snygg bloggdesignen blivit också :)

kram!

Ser ut som om du har glömt att ta bort klisterlappen från mobilens skärm :P eller det kanske bara är blixten, hehe. När jag köpte en sån mobil fanns det typ 1000 klisterlappar på x)


Kom ihåg






Trackback