Billiga resor.

Hej hopp. Dålig och tråkig uppdatering idag, jag vet men det är sådant som händer ibland helt enkelt. Slänger upp en gammal outfitbild då jag i princip ser likadan ut idag som på bilden.

Idag har jag suttit och kollat lite priser på resor här i närheten och blev glatt förvånad över hur billigt det var. Räknade ut att jag och mamma skulle kunna åka härifrån Simrishamn till Köpenhamn, stanna där några dagar och sedan åka vidare till Berlin ännu ett par dagar och sen tillbaka till Simrishamn för ca 1720 kr för båda, alltså ungefär 860 kr per person, var inte det galet billigt?! Jag tycker det. Nu ska vi inte ta den turen inom en snar framtid men ändå kul att se vilka möjligheter man har.

Nu laddar jag upp för Idol! Någon fler som kommer sitta bänkad framför tv'n klockan 20.00?



Kommentarer

haha jag är typ lite känd bland mina kompisar för att ha lite otur när jag tänker och vara lite klumpig, haha ;> är lite kul, men som jag sa till en kompis idag på bussen: jag kan faktiskt vara smart!

Jag satt bänkad! Det blev jag, min Idol-galna pappa och mamma ;D Vem är din favorit än så länge?


Kom ihåg






Trackback