Sthlm och New Moon.


Therese och jag.

Godmorgon.
Ni vet ju redan att jag ska få gå på förhandsvisningen av New Moon i Sthlm i november men en grej jag glömt att berätta för er är att det blir Therese som får följa med mig. Än om vi bara träffats en helg och känt varandra i knappt en vecka känns det riktigt bra.

Jag hade ju först tänkt ta med mig mamma för vi brukar alltid ha så mysigt och kul de gånger vi åker iväg någonstans men eftersom det är förhandsvisningen av New moon vi ska gå på känns det bättre att ta med Therese som är precis lika inne i The Twilight Saga som jag (hon är t.o.m mer inne i det än jag) så det känns apbra!

Jag längtar SÅÅÅ mycket, först för att jag inte orkar längre för att få se New moon, vill se den nu nu nu, men även för att det ska bli så kul att träffa Therese igen och då får vi ju några härliga dagar i Sthlm :D

KRAM!!



Kommentarer
» Molly

aah, så roligt att få gå på förhandsvisningen!



svar: jaaa, bilderna är helt underbara. jaa, den med taylor är ju lite i samma stil som denna. ååh.



haha, jaa. det är inte direkt lätt, haha. Bara glad om jag klarar mig igenom kursen eftersom den är gansla svår. sen är det D som gäller, haha.



usch då. för en gångs skull är jag utvilad! Måste vara första gången på evigheter. känns det som!

Det kommer bli APBRA :D

Är så glad över att du vill ta med mig :)<33

Roligt att få gå på förhandsvisningen :)

guuu vad kul och jättefusk x)


Kom ihåg






Trackback