Som en berg- och dalbana.


I brist på nya bilder får ni denna.

Hej. Alltså jag känner mig inte speciellt kry och allert idag. Minns inte sist jag sovit så dåligt som inatt, det var hela tiden nånting. Först kunde jag inte somna, sen vaknade jag av att jag svettades, så jag tog bort ett täcke och av med pyjamasen, sen vaknade jag av att jag frös så jag nästan skakade, då var det bara på med allt igen, sen vakna jag och var tvungen att gå på toa och sen ett flertal gånger av den förbaskade armen som gjorde riktigt ont (från vaccinationen igår, de andra i familjen fick också så fast nu är det mycket bättre), sen vaknade jag av att jag svettades igen, efter ett tag vaknade av att jag hade ont i ryggen, mådde illa, ja ni ser ju, det har inte precis varit en fridfull natt med många timmars sömn så nu har jag legat och sovit ca 2 timmar.

En bra nyhet som jag glömt att dela med mig utav här är att jag ska få komma till ryggkliniken i Ängelholm redan den 12 november! Då jag skrev det här inlägget var det ju ca 5 månaders väntetid dit men efter att ha ringt och tjatat på dom och så är det inte länge kvar tills jag får komma dit nu, hoppas bara dom kan göra något där.

Ja annars händer det inget kul just nu, har fprtfarande ont i ryggen sen inatt och känner mig näst intill död. Sen har jag även börjat läsa New Moon igen, känner att jag vill färska upp minnet inför premiären, dock går det inge bra att läsa för direkt jag börjar blir jag alltid så trött och somnar (haha)!

Nog för mig.
Hej hopp!



Kommentarer
» A.C

tacktack:D



naww va söt bild:D hehe..^^

» A.C

tacktack:D



naww va söt bild:D hehe..^^

En animerad komedi om en gubbe som fäster fast sitt hus i ballonger och flyger iväg. den var riktigt bra! :) Rekommenderar den! =)



kram!

gud va härligt att du får komma till ryggkliniken redan nu! hoppas att dom kan hjälpa dig nu då!

håller tummarna<3

btw, både du och jag har gått vidare i thetwilightsagas blog awards ;P haha ^__^

SV: inget speciellt.. :)

» Semra

vilken hääärlig bild:)

men är inte dt vaccinet? typ du blir sjuk, sen vänjer sig kroppen vid dt? =)


Kom ihåg






Trackback