Smittad av svininfluensan!


En väldigt söt bild på mig från i.. Jag vet inte men ett par år gammal är den i alla fall, tror jag var 16 år.

Jadu det är inte jag som blivit smittad av den nya influensan men en i min familj har blitt smittad. Eftersom jag är i riskgruppen på grund av min astma och mina allergier blev jag (+ några fler från min familj) direkt kallade för vaccination så nu är jag vaccinerad. Hoppas inte jag får hemska biverkningar bara men jag kände inte sprutan (var tvungen att fråga om hon hade stuckit in den och då var hon nästan klar) och jag mår precis som vanligt nu så.

Någon av er som vaccinerat sig?




Kommentarer

Sv: heejsan! Vad roligt att "hitta" någon mera med samma namn :p Såg även i detta inlägg att du har astma, vilket jag också har :p Vem vet, kanske finns flera likheter :p

Sv: heejsan! Vad roligt att "hitta" någon mera med samma namn :p Såg även i detta inlägg att du har astma, vilket jag också har :p Vem vet, kanske finns flera likheter :p

nä eller jag kan ju komma men måste gå med kryckor hela tiden och kommer bara bli tråkigt :P men sen när jag får den där "skon" så kan jag komma :)

jag har inte vaccinerat mig men jag ska göra det har jag tänkt. vecka 48 eller när det nu var man fick göra det här..

det kan jag tänka mig! Grattis i alla fall :D

Festen var skitkul! kom mig aldrig i säng :P Ska nu på bio och se den omtalade filmen "Upp" på 3D. Har du sätt den? :)

kram!

ååh, hoppas du inte får som den där tjejen fick, hon som bara kan gå baklänges nu :o jag tänker då inte vaccinera mig! tror dessutom att jag redan haft svininfluensan!

» A.C

hej:D



dt e bara fint med mig.. hehe..^^



aa jag hoppas verkligen:) nej dt e lugnt^^

jag försöker:p

» carin

sv: åh va mysigt med twilight , jag har inte sett den på länge nu. så nu har du viruset i kroppen! spännande xD jag ska nog inte ta den. i dag då så har jag själv varit med therese och linnea ,vi va istan , köpte ett par byxor och en fusk halsduk.

sv 2: jo asså erik har en fin och klar röst om han skulle struntat i den där 90 tals / pudels rösten som förstör allt. och jag fick för mig att reza sjöngde en M.C låt från veckan innan men kom på efter åt att hon verkligen va ur kass. men tove tyckte jag gjorde bra i från sig.

Kraam kraam

» Josse

Haha godishuset i ume äger !;)

Jag vaccinerade mig för två veckor sen mot svinifluensan (min mamma är i riskzonen). Fick feber under natten men det gick sedan över och jag klev upp till jobbet dagen efter :).

Min kompis vaccinerade mig,för hon har mkt astma. Iaf, hon fick symptomen för svininfluensan i två dagar men sen mådde hon på topp igen!

jag ska vaccinera mig i veckan :)

kramar!


Kom ihåg






Trackback