Nackdelar..

Ja alltså det blir just rätt dåligt för bloggen nu då jag börjat som assistent/praktikant hos Margareta och Jenny. Först och främst för att det det lär bli mindre uppdatering men även för att då jag är där ska jag har oskadliga och varma kläder på mig (orkar inte rabbla upp varför) så det blir ingen dagens outfit de dagar jag är där vilket för det mesta kommer bli tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Dock ska jag då försöka klä mig lite bättre de tre resterande dagarna på veckan så jag får bjuda på några härliga outfits!! =)

Första dagen där idag gick bra, har dock ont i ryggen nu men ja, jag hoppas jag kommer klara av det här, försöker variera mig så mycket som möjligt så jag sitter en stund, sedan står jag, går litegrann osv.

Nu är jag för trött för att skriva något mer, vill att det ska vara kväll nu så jag får sova! Ska hoppa i duschen sen sätta på en film tror jag.

Tjofaderittan.



Kommentarer

Aha okej :) hehe blir jag ju avis på dig :)

va kul att du gillar de :)

ja de hoppas jag med:D

Det blir jätte bra det :)

Det blir jätte bra, ibland måste man få ha lite varmare kläder också :D

Har kikat lite här och där på din blogg!

Kul med en tjej med egen stil och vilja!



Säger bara

Go Girl



Maliin


Kom ihåg






Trackback