Idag hurrar vi för....

..Själfallet min älskade och fina lillebror Kevin som blir 17 bast idag! GRATTIS!! Herre gud, ett år kvar sen är han 18, vart försvinner tiden?




Jag vet redan att jag är snygg på sista bilden! (Skämt för er som inte förstår det) :P. I alla fall, det jag och mamma varit på jakt efter hela dagen var alltså Rock Band 2 som inte verkade finnas nånstans! Vi hade vart inne i 6 olika affärer men sen då vi var nära på att ge upp gick vi in i den sista och sjunde affären där det fanns, pjuh!

Efter tacos, tårta och glass med tillbehör ska jag nu lägga mig i sängen och bara jäsa.
Hugs.



Kommentarer

Grattis till honom. Vad fina bilder.

GRATTIS till stora lillebror :D

Svar: Ja gör det mesta som hör till en webbshopp hjälper även till med event och marknadsföring :)


Kom ihåg






Trackback