I helgen åker jag bort...

Ja nu är det bestämt och så. Imorgon direkt på morgonen sätter jag mig på tåget till Göteborg där jag blir tills på söndagkväll. Jag ska nämligen hälsa på en av mina läsare och jag brukar även kolla in hennes blogg dagligen, Therese heter hon och hon verkar verkligen som världens goaste tjej.

Jag hoppas att vi kommer trivas ihop eftersom jag blir hos henne en hel helg men det tror jag :) Ska faktiskt bli ganska spännande, har ju bara skrivit med henne innan och jag pratade med henne i telefon för första gången alldeles nyss och nu ska jag helt plötsligt till henne, men samtidigt känns det askul!! :D Sen har jag ju bara varit i Göteborg en gång tidigare och då var vi på liseberg och jag vara kanske 9-10 år, haha.

Nu måste jag boka tåget sedan packa.

Just de, vet inte riktigt hur det blir med uppdateringar.. Kanske lånar deras dator (eller om jag tar med min) men ni ser ju! Ha det toppen!

PUSS



Kommentarer

ska bli riktigt kul :D ja kommer säkert vara skitnervös imorn men det blir nog bra :P<3

hoppas verkligen att vi står ut med varandra nu då haha =)

det lät ju riktigt spännande och kul :D


Kom ihåg






Trackback