Haha, herre min jeeee!!! :P

Efter min dusch känner jag mig lite som en ny människa. Som vanligt virade jag en handuk runt håret då jag steg ut ur duschen sedan gick jag till rummet, satte på musik, började kolla runt lite i garderoben vad jag skulle sätta på mig för kläder, smorde in ansiktet, dansa omkring lite och turbanen runt huvet blev som bortglömd så då jag sedan tog av den stod håret åt precis alla håll och jag fick mig ett rejält skratt.


Bilderna bjuder jag på.

Sen tänkte jag att jag lika gärna kunde berätta en till grej. Då jag hade långt hår och vaknade på mornarna var det som ingen big deal, det kunde se lite roligt ut någon gång men annars var det rätt okej men sen jag klippte håret kort skrattar jag åt mig själv varje morgon. Det står verkligen åt alla håll, rakt upp, sen kan det vara helt slickat på andra sidan och ja nu snackar vi morgonfrilla på högsta allvar! Jag är seriös då jag säger att det ser mycket värre ut än på bilderna ovan speciellt eftersom jag använder rätt mycket hårprodukter nu, hårgelé, hårspray, tuperar lite osv. Kanske visar en någon tokig morgan för att även ge er ett härligt skratt!! :D

Nu ska jag fortsätta klä mig och sminka mig!



Kommentarer
» Semra

sv. tack så mkt:):)


Kom ihåg






Trackback