Godmorgon.


En bild från inspelningsdagen i Montepulciano av filmen New moon som jag tror jag skippade lägga upp då jag var så ful på den men ähh, har lite bildbrist så denna får duga. Ser ni hur han (Alan Capelli, Robert Pattinsons body double under inspelning i Italien) spanar in mig? Mohaha nä jag skämtar bara (A).

Förresten, någon av er som fått tag på biljetter till midnattsvisningen av Twilight+ New moon den 19 nov? Jag hade tänkt boka för jag är säker på att jag kommer vilja se den en gång till efter förhandsvisningen men då kom jag på att jag vet ju inte om jag är i Sthlm eller hemma då så jag kunde tyvärr inte göra det..

Nu ska jag snart iväg med bussen till "arbetet".
Ciao

Svarar på era kommentarer då jag kommer hem!!



Kommentarer

åh vad kul, och ja, han spanar in dig ;)

» Ida

Får jag låna den bilden!?

Jag tror han spanar in dig faktiskt, ooch inte är han diskret heller :P

Haha, det ser faktiskt ut som att han spanar in dig. ;)

Jag ska gå på "förhandsvisningen" den 19e här i Stockholm. :D Det kommer nog bli asskoj eftersom alla där kommer vara riktigt inbitna Twilightfans. :D Har aldrig varit på något sådant innan..

» Lina

Rolig bild faktiskt xD

Men ja, såklart man ska till midnatts visningen. Eftersom man är ett inbitet fan så ska man vara utklädd också ju! Yes, yes.


Kom ihåg






Trackback