Frånvaro.

Ni får ursäkta min lilla frånvaro här på bloggen men nu har jag sånna där dagar då ryggen inte vill samarbeta med mig så jag har ont, knaprar värktabletter vilka gör mig fruktansvärt trött så nu ska jag äta lite mat sedan gå och lägga mig ett tag, kan knappt hålla uppe ögonen längre. Vi hörs igen då jag mår bättre och har något vettigt att skriva men så länge kan ni väl svara på en fråga jag kanske ställt innan men det struntar vi i.

Vad har du för framtisdrömmar och framtidsplaner?

Jag älskar att höra om folks drömmar och planer så svara gärna.



Kommentarer

Tävla om ett nametag armband hos mig!

jadu, min dröm är att flytta utomlands efter gymnasiet, och än så länge så vet jag helt säkert att det är något jag SKALL göra! :)

sen vill jag se världen, så en jorden runt resa har jag också som mål ;D


Kom ihåg






Trackback