Filmen från min dag som statist!!

Ja här kom en liten filmsnutt som spelades in den 27 maj då jag var på plats i Montepulciano som statist i den kommande filmen New Moon. Tyvärr hör man inte då dom ställer frågorna till mig (frågorna ställdes på engelska) men utifrån mina svar förstår man rätt bra vad det är för frågor som ställs. Dessutom säger jag lite fel ibland "det var tidningen Klick! som hade en tidning..." haha. Sen vet jag inte heller vad jag ska svara då dom frågar varför jag tycker mest om Edward, blir typ stum! Aja, här kommer klippet.




Kommentarer
» YAIYA

YAIYA @ Jennilie: you're welcome, natti natti

» A.C

jag bor här nere i skåne - helsingborg:) hehe..^^ df dt e ganska nära för mig att åka till köpenhamn:)

» maria

svar: haha dega är ju också kul att göra ibland ;D jag vet faktiskt inte vad jag ska göra..

» Lina

Jag kan förstå att du fortfarande var upphetsad över att bara vara där, och det var därför svaren blev så krystade xD

vad fan Jennilie..?! Är det sant?! Satan så häftigt! Nästa, Hollywood, eller?! ;)



då ska jag kika efter dig då jag ser den, är också helt dökär i filmen! =)



kramar!

» Linn

Åh.. vilken dröm resa, är så avundsjuk! :) Haha, men glad att det blev en umeå-bo! ("föredetta")!!

haha så roligt när du säger "dt va klick som hade en tidning" xD :D



de nada! :D tack desamma!


Kom ihåg






Trackback