Dundersnyggt!!

Om jag nån gång gifter mig (vilket jag gärna vill) så skulle jag vilja skippa den här helvita klänningen som ska vara så perfekt och håret som även det ska vara helt perfekt, känns inte riktigt som jag i nuläget.

Då jag såg på reprisen av Canada's next top model förra veckan tror jag det var så fotades dom i helt underbara brudklänningar (tror de var från Ines di Santo) med läckra håruppsättningar och jag blev helt förälskad, vill jag ser ut då jag gifter mig (dock måste jag då vara lite yngre, max 32 år kanske för annars skulle det vara se knäppt ut)! Vackert och coolt på en och samma gång.



Bilderna har jag rotat fram på google.

Om ni kikar på videon nedan så ser man hela klänningarna och åååhhh, som jag sa, I'm in looove!
Kikar på dessa tider:
1:01 (denna tycker jag är snyggast!!)
2:42
3:50
4:51 (denna är också en av mina favoriter)
5:21



På viden här nedan finns nån till klänning från den plåtningen, kolla tiderna:
8:22
8:55
9:27



Kommentarer

sv; tack! jag tycker också den är riktigt snygg, så får hoppas att reslutatet blir bra, men det tror jag nog :D

Skulle vara riktigt coolt!


Kom ihåg






Trackback