Det ni väntat på, bilder på håret!

Ja nu kommer bilder många av er väntat på, mina hårbilder och vet ni vad, nu är det slutväntat!

Ja igår då jag bad mamma klippa mig (det är alltid mamma som klipper mig då hon varit frisör så jag har aldrig klippt mig på en frisörsalong) var jag väldigt osäker på om jag bara skulle toppa håret eller om jag skulle våga klippa det kort som jag nu länge drömt om att våga prova och ja, jag vågade!!

Dock kunde jag inte busa till det lika mycket som jag ville så imorse kortade vi det ännu lite grann.

Sedan färgade jag hela håret mörkbrunt.

Sedan blonderade jag luggen (har plastpåsen runt huvudet som hätta).

Det blonda, lite Rihanna stuk.

Sedan blev det i med röd hårfärg.

Blött och ruffsigt.

Ja, det färdiga resultatet (dock är bilderna nyss tagna så ljuset är väldigt knepigt).



Före-efterbild.

Såja! Jag trodde jag skulle ha mer ångest efter min klippning och att jag direkt skulle ångra mig men icket! Jag är glad att jag vågade, känns skönt med en förändring!

Liam tycker dock att jag INTE skulle klippt mig, Andreas gillar klippningen men inte den röda färgen, Kevin gillar inget, mamma gillar allt och jag... Jomen det känns bra, dock håller jag med Kevin att jag har emo frisyr nu, haha!! Innan Sthlm tror jag dock det blir att färga hela håret mörkbrunt, är väldigt osäker till den röda färgen.

Men vad tycker ni?



Kommentarer
» Molly

grymt att du vågade. måste hålla med nån utav dom nämnda om att den röda förgen var lite, nja. men du passar i det! Fint med andra ord, haha.

riktigt coolt! du passar sjukt bra i kort hår!

det var så jag hade det när jag hade kort hår, fast jag hade det kortare i nacken.

tycker om att luggen är i rött, men det var fint med helbrunt också. det ser ju lite busigare ut med det röda medans det blir mer sofistikerat med det mörkbruna.

saknar dig<3

Oj! Det blev riktigt snyggt ju! :D

hihi, men ska vi följa varanda ? :D

damn girl! riktigt jävla snyggt!

nej men för i helvete vad coolt!! ditt hår var sjukt fint innan, men nu äre fierce! tkr inte du ska färga bort dt röda, ha dt ett tag, sen när du får fetaste utväxten, då kan du färga hela håret mörkbrunt! tkr jag iaf.. :D



om du skulle färga dt svart, eller riktigt riktigt mörkbrunt, vilket du skulle passa asbra i, då skulle du fan vara en kopia av kristen! ;o förlåt för alla svärord..

» Diana

Oj vad snyggt! Gillar verkligen hur det är klippt! Shit blir sugen på en stor förändring nu jag med, fast jag skulle aldrig våga så som du! Grymt blev det iaf :D

SHIIIT VAD SNYGGT !!!! :D:D skitgrymt juu :D:D:D

» Emma

Det blev skit fint!:)

sv; JAAA för tusan !! :D hur snyggt somhelst,

nu längtar jag ääääännu mer till jag ska till frissan,

27 oktober smäller det :D:D

Wow, Jennelie! Riktigt snyggt tycker jag. Jag tycker absolut att du ska ha kvar det röda men kanske en annan rödfärg. Gå in på en frisersalong och fråga vad de tycker vettja. Deras färger är inte så mycket dyrare heller. Lycka till på jobbet också!

Kram,

Matilda och Saga-Li

Hur najs som helst:)!! grymt med den röda färgen!



Ganska kul men i tisdags så klippte jag typ nästan precis samma frilla.. o hade typ den samma som du hade innan.. creepy;D

» ajka

Jag tycker att det är skit snyggt.

Visst det är en lite stor förändring men man vänjer sig. och du passar skit bra i det.



Men jag tycker att det var snyggare när du bara hade klippt det och färgat det mörkbrunt och skippat det blonda och det röda :D



men Go for it ! ;D

Urläckert!!!

shit, det här är man verkligen inte van att se dig i! lite hanna 07 ;) och du har inte ens sagt något ;P jag tycker att du passar awesome i kort hår men att det skulle bli supersnyggt i endast en mörkbrun färg eller nåt i den stilen :) damn, your hot, BaBySlut!saknar sönder dig. Puss

» Linda

Super snyggt!!! Passar dej och din stil som hand i handske! Den röda förgen är ett STORT plus. Hälsa familjen.

Nice



www.jessicahaddad.blogg.se

www.jessicahaddad.blogg.se

både klippningen och färgningen blev grymt snyggt!!


Kom ihåg






Trackback