Det blev visst mindre än ett dygn..


I'm back.
Internet är på plats igen (har haft det några timmar nu) vilket jag är tacksam för. Idag är jag ovanligt utvilad vilket dock inte är så konstigt då jag däckade igår efter middagen vid 17-18 tiden och vaknade i morse just efter 8.

Har det hänt så mycket mer.. Jo jag har nu fått utskriven ännu en medicin som jag veeerkligen hoppas ska fungera på mig, kommer inte ihåg vad den heter men något på g men den ska i alla fall förhoppningsvis ta bort en del eller kanske alla mina nervsmärtor, håll tummarna för mig. Det negativa är väl att man tydligen blir trött av den (som om jag som ALLTID är trött skulle behöva bli ännu tröttare) hmm.

Sedan har jag kaaanske en till grej att berätta, hur det blir med den saken vet jag inte förrän ikväll så ni hör ifrån mig då.

Tjo fadderittan!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback