Den perfekta personliga julklappen/presenten.

Den här annonsen har jag lagt ut på även här på blocket.
Och jag lovar, snart kommer resultatet av håret upp, kaanske efter idol (sitter i hårfärg nu).


Presenten som passar alla och vid alla tillfällen, till mor- och farföräldrarna, föräldrarna, vännen, dig själv, flick- och pojkvännen osv.

Skicka din bild till mig, digitalt eller vanligt foto (skickar du vanligt foto får du självklart tillbaka det sen) så målar jag sedan en tavla utav motivet i svart/vitt på en målarduk.

Jag skickar till hela Sverige men köparen står för frakten.

Tavlorna finns i storlekarna:
33x24 cm
35x27 cm
41x33 cm

Bor du i närheten av Simrishamn kan det gå att få en tavla i större storlek.

Priset beror på vilken storlek du vill ha, hur många som är med på bilden, hur detaljrik den är och om du ska ha någon text. Ett prisexempel är en tavla i storleken 33x24 cm med en person på som inte är så jätte detaljrik går på 250 kr.

Du kan skicka din bild till mig, säga vilken storlek på tavlan du önskar och om du ska ha text vilken text i så fall så kan jag ge ett pris.

Ring eller mejla.
Mvh Jennilie



Kommentarer

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

» sara

Vilken trevlig blogg du har ! Om du vill kanske vi kan följa varandra med bloglovin.com !? :)

ååååh. fan vilka coola bilder!! perfekt julklapp ju! (ett litet tag kvar, men ändå..)



ska rota fram lite foton där jag inte är alltför risig (;

ooh vilken bra idé :D


Kom ihåg






Trackback