Dagens, fredag.



Skor och linne köpta i Schweiz, byxor från H&M, fejkpälsjacka och skinnvantar Second hand, en gammal halsduk med okänt ursprung.

Sa ju igår att jag skulle försöka ta några nya bilder tills idag och ja, några blidde det i alla fall. Jag är så fruktansvärt trött men det är ju fredag så jag måste ju hålla mig vaken eftersom det är Idol ikväll, dessutom med Rocktema har jag hört, Milajki!!!

Har väl inget mer att dela med mig av för stunden förutom det ni kanske ser på bilderna att katten Mimmi vägrar flytta till sitt nya hem. Hennes ägare kommer och hämtar henne dagligen men direkt hon kommer hem sticker hon hit igen, hihi.

Hugs.




Kommentarer

Sv: vad är de jag ser?

Sv: du skrev ju: ja du ser ju, vad menade du med de?

Sv: haha aha. nej de ser jag inte typ

» Julia

Svar: Nej det är klart, kan ju vara svårt att vinna igen ;D



Kram Julia

- thetwilightsaga.se

Snyggt. Och gullig katt.


Kom ihåg






Trackback