Dagens- Färg blå


Skor och jacka Second hand, strumpbyxor Åhlens, kjol, nitväska och fodral Gina Tricot, spetsvantar köpta i Schweiz och halsband som jag tillverkat själv.

Efter ett flertal timmar på IKEA i Malmö är jag nu hemma. Det blev lite av allt möjligt inköpt, bokhyllor, kuddar, gardinstänger osv. Det är ju invigningsvecka där då dom nyss öppnat nya IKEA i Malmö, det andra största IKEA i världen så det var en del erbjudanden och en massa härlig underhållning.

Ni kanske minns att jag fått en medicin utskriven (om jag ens nämnt det?!) mot mina nervsmärtor i benet som jag började äta för två veckor sedan. Det är en sådan medicin man ska trappa upp vilket jag nu har gjort och jag hade just börjat öka dosen lite till då jag nu är tvungen att sluta äta den på grund av biverkningarna. Vissa biverkningar från mediciner kan man ju klara av men då det sätter sig rätt rejält på andningen är det inget jag vill fortsätta med. Detta var dock riktigt typiskt då medicinen hjälper hur bra som helst mot nervsmärtorna. Aja blir väl till att prova ut en ny medicin snart igen då.

Nu vill jag bara klockan ska ticka snabbt som tusan så jag får gå och lägga mig, är trött som ett as!
Ciao!





Kommentarer
» A.C

jaha..okey:) vet inte exakt vart dt ligger..men ja..:P e dåligt på geografi:p

hah okej, he tyck då ja ;)

jamen där ja! elr jag vt inte exakt var dt ligger, men jag har hört talas om dt x antal gånger :D

tjusigt!


Kom ihåg






Trackback