Vad blev det för färg nu då..?

De flesta av er tyckte jag skulle färga hela håret brunt men de fanns dem som tyckte jag skulle behålla de röda också.. Dock eftersom de flesta ville se mig i brunt valde jag att köra på rött igen ;) Hahah nä det var inte för att vara tvärt emot er utan jag känner bara att jag trivs i det röda än så länge så varför ändra på det? Då jag blir less, ja då kör jag på en annan färg helt enkelt!

Bara några få minuter kvar sen blir det till att skölja!
KRAM!

Ps. TACK så himla mycket för all er hjälp och era kommentarer idag, det betyder mycket för mig! Har dock inte valt outfit än..

Update: Wow jag hade hunnit glömma hur rött det verkligen var i börja, nu på slutet har ju håret inte vart rött utan orange, nog för att jag gillade det med.



Kommentarer
» Molly

Svar: men då är det bara att köra ;) haha. Om du tänker så är nog 2 finast..

det blev bra! =) du passar i det röda<3

har lagt upp mina outfits nu, men dom är inte riktigt lika glammiga som dina så att säga hehe xD

kram!

» julia

svar. okej :) kram

sv: tack söt<3

kan dock inte fåupp länken. kan du kolla så att det verkligen var rätt länk?

kram!


Kom ihåg






Trackback