Twilightnovellen.

Jag kunde inte låta bli. Ni minns kanske då jag skrev om den här tävlingen men skrev då även att jag inte skulle delta, dels för att jag inte var någon novellskrivare men även för att jag trodde jag skulle ha en minimal chans att vinna då jag vann New Moon tävlingen i våras. Dock funderade jag någon dag tills jag sedan började skriva, jag kunde inte låta bli. Än om man inte vinner så vet man i alla fall att man försökte.

Sen till en annan sak, jag trodde att jag inte var någon novellskrivare men jag upptäckte att jag var faktiskt så mycket bättre än vad jag trodde, även mamma blev imponerad. Kanske skulla man ta och skriva en bok som blir världskänd för att sedan bli miljonär? ;) Haha.

Deadlinen för Twilightnovellen var igår så för er som inte tävlat än är det för sent.

Nu ska jag röja undan lite i köket.

Förresten, tack för era krya på dig hälsningar. Jag mår snäppet bättre idag men kommer fortfarande vara seg på bloggfronten och jag svarar på era kommentarer en annan gång.
KRAM!



Kommentarer
» carin

najsigt då :)

hoppas du vinner :)

sv: eller hur jätte söt!

du med kram<3


Kom ihåg






Trackback