Sista dagen.

Hej hopp.
Tänkte bara uppdatera en snabbis och säga att om om ca 2 timmar hoppar Therese pà sitt tàg och jag ca 40 minuter efter henne. Kommer hem ikväll just innan 24 sà jag har en del väntan och resande framför mig.. Inte sàà kul men jag överlever. Imorgon  blir det att se New Moon igen, dà med mami! LäNGTAR SOM BARA DEN!! Vill se den igen och igen och igen för den var sà j*vla bra!!

Nu ska vi käka sen fixa det sista.
Tjosan.

Ps. Till alla er som ska pà midnattsvisningen ikväll/natt! Ha sà himla kul, ni kommer INTE bli besvikna!!



Kommentarer

Men snygg blogg!

Jag skulle på premiären men jag missar det helt nu... ganska besviken på det.

Hej, en rolig historia såhär på en torsdag ;) Enjoy =)



Vad är det för likhet i att öppna en aladdin ask

och att gå på krogen?

Jo, man blir lika besviken varje gång,

för alla godbitarna är tagna och kvar är

bara några spritfyllda äckel i hörnen

jag ikväll/inatt gäller det :D:D

twilight + new moon, ska bli UNDERBART !!!! :D


Kom ihåg






Trackback