Se New Moon gratis hur många gånger du vill.

OHHH vilken underbar kväll det varit alltså, bara bra saker har hänt!! Nu ska jag kika på New Moon! Okej kvalitén är väl rätt krasslig men det skiter jag i, kan inte hålla mig! Därimot måste jag säga att se den första gången på bio, så mycket mäktigare!! Vill ni också kolla nu? Klicka er vidare här då. Gå in på movies och leta efter The Twilight Saga: New Moon!

Sweet dreams.

Update kl. 01:14: Åhh jag spolar tillbaka och tillbaka hela tiden men tyvärr är bilden för suddig för att jag ska kunna se mig där i bakgrundenn. Crap!



Kommentarer

Hihi... såg din kommentar nu... så bra att jag inte räknas som gammal ännu.. hihi...

Min dotter som är 15 kom däremot hem med ett stort förälskat leende i hela ansiktet igår kväll efter att ha varit och sett filmen. Hon spanade efter dig och ditt röda linne men det var ju som du säger svårt att se. MEN du ÄR med i filmen och det är stort!! Kanske kommer hon att skriva något om filmen, jag vet inte men du får kolla på mimoaphoto.blogspot.com

Ha en fin vecka!

Snygg nyrenoverad sida!!!

Kram

Hihi... såg din kommentar nu... så bra att jag inte räknas som gammal ännu.. hihi...

Min dotter som är 15 kom däremot hem med ett stort förälskat leende i hela ansiktet igår kväll efter att ha varit och sett filmen. Hon spanade efter dig och ditt röda linne men det var ju som du säger svårt att se. MEN du ÄR med i filmen och det är stort!! Kanske kommer hon att skriva något om filmen, jag vet inte men du får kolla på mimoaphoto.blogspot.com

Ha en fin vecka!

Snygg nyrenoverad sida!!!

Kram

» JOSS

min dator ska då alltid hålla på.. :'[

filmen vill inte börja spela för mig..

» Sara

TACK!! Den där länken gjorde min dag, nu kan jag vara lycklig tills den kommer på dvd. =D



Måste passa på att säga att du har en härlig blogg som jag följt i snart ett år. Du verkar vara en härlig person som har cool stil och vågar sticka ut, go for it!! Ett plus är såklart att du gillar och skriver om thetwilightsaga, I love it ;)

Ha det så bra, och krya på dig! =)


Kom ihåg






Trackback