Redhead or Brownhead?

Tack för era kommentarer på föregående inlägg, verkar som de flesta gillar nr 1 men jag har lika stor beslutsångest fortfarande, kan bara inte bestämma mig så fortsätt kommentera.

Nu ska ni ännu en gång få tycka till men denna gången gäller det mitt hår. Idag ska jag ta och färga det igen men kan inte bestämma mig om jag ska bli helbrunnet eller köra på det röda igen, det lutar mot det röda men jag är fortfarande lite osäker.. Vad tycker ni?


Update: Shit vad många kommentarer jag fått sen igår kväll, ska försöka svara på dem så snabbt som möjligt!



Kommentarer

rött är snyggast:)

Hoj Jennelie ^^



Det bruna var snygg, men det röda passar nästan bäst tycker jag :) Du är snyggare som i det röda :)



Hoppas du kan bestämma dig med outfiten också :)



Kram

rött !! du passar skitbra i det :D

du passar väldigt bra i rött men jag tycker nog ändå att du ska köra på brunt denna gången.

det röda kommer ändå lysa igenom på ett fräsht sätt =)

men du gör som du vill, du är ju som sagt fin i både och!

kram<3

du passar väldigt bra i rött men jag tycker nog ändå att du ska köra på brunt denna gången.

det röda kommer ändå lysa igenom på ett fräsht sätt =)

men du gör som du vill, du är ju som sagt fin i både och!

kram<3

» sanna

BRUNT! =D

» Micke

Keep it red! :)

du passar i båda! men jag tycker du ska välja brunt =) sen kan du ju ändå färga det tillbaka till rött snart igen ;)

» Diana

Ja du passar i båda, men jag tycker nog du ska köra på helbrunt =)

» Petra

ja det gick över

» a

brunt (;

» Molly

gud vad svårt, jag tycker du passar riktigt bra i båda.. Men jag sägeer brunt ;)

» Molly

svar: haha, förstår det. Du får ta med dig kanske top 5? och försöka bestämma dig när det väl är dax!

» julia

svar. idag ska jag mest ta det lungt tror jag :) själv då? kram

jag tyckert du ska ha det röda, det passar dig och det blir lite eget :)men du va fin i brunt också.. oj gud va svårt...jag kan inte välja! xD men jag tycker nog att du ska köra på brunt :)

» Sara

BRUNT !

Jag tycker brunt jag :D

» fia

Jag tycker du passar ibåda och det är helt upp till dig själv. Men personligen så älskar jag din BRUNA hårfärg. Den är jättefin. Hoppas att du löser ditt problem ;) Och he en bra dag kram fia


Kom ihåg






Trackback