Nya bilder från inspelningen.

Inatt fick jag ett par nya bilder från inspelningen igår från en av de andra statisterna, jag lägger inte ut alla men här kommer tre stycken i alla fall.

Noomi Rapace, Ola Rapace och de två barnen som också var med. Ola är skitsnygg och Noomi är galet vacker!

Under en paus, jag och kvinnan jag pratade mest med under dagen, som ni ser fick hon bli klädd som sköterska ;)

Jag är så trött nu så jag kommer nog inte orka sitta och kolla på galan ikväll på MTV utan det blir nog sängen väldigt tidigt! Imorgon fredag och Idol, det ser jag fram emot!

Hoppas ni haft en fin dag.
PUSS!



Kommentarer
» A.C

ha en njas kväll:D

» carin

sv: ÅH guu va glad jag blir för din skull!:D

låter som en intressant film :) hoppas man ser dig :D

kraaam<3

Jag undrar en sak, jag har shit stora problem ve åh fixa designen på min blogg, har du lust att någon dag när jag kommer kanske hjälpa mig lite eller visa ? :) Skulle uppskatta :D

Kraomar

» Diana

sv: Nope de har ja inte eller kanske har sett nån för längesedan..?,men är inte nåt stort fan av svensk film :P Kanske borde intressera mig mer nu haha ;)

låter verkligen som om du haft en toppendag ju =D

noomi är ju så vacker också!



sv: tack haha :P skönt att du slapp ta bort det röda i håret. jag menar det vore ju synd om det åkte väck fasten du inte ville.

själv så ersätter jag snart min röda kaluffs med en mörkbrun färg. har ändå väääärldens utväxt och håret är inte ens så intensivrött som jag vill ha det längre. men jag lovar att ta med en röd flagga att viffta med i stockholm haha ;D<3

kram!

» emma

sv; hehe ja, det är nåt alla måste göra ju:p


Kom ihåg






Trackback