Lista..

Jag är uttråkad och trött men ja, detta orkar jag med. Är ni uttråkade kan ni ju läsa mina sååå intressanta svar.


ALLMÄNT...
Namn: Jennilie Isaksson
Piercingar: Yes, i öronen (vet ej hur många) och i näsan.
Tatueringar: Yes, två stycken!
Längd: 165 cm
Skostorlek: 37
Hårfärg: Är egentligen brunett, nu är jag dock brunett och redhead.
Är du kär i någon: Mig själv.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja alltså New York skulle ju inte vara fel, åsså en stuga i Thailand!
Tänker du på självmord: Men usch nej, inte då för min egen del!
Tycker andra att du är attraktiv: Ja jag har ju hört det ett x-antal gånger men vem vet, jag kanske har blivit oattraktiv de sista dagarna?!
Vilket shampoo använder du: Det som står i badrummet, ingen aning vad det är :P
Vad är du rädd för: Dockor, småkryp och mörker ibland.
Gillar du Berg-och-Dalbana: JAAAA!! Det ska gå snabbt, vara högt, snurra, upp och ned och ja, det ska vara det värsta!!

 

SENASTE...
Film du hyrde: Kommer inte ihåg vad den hette, Utan spår kan det ha varit.
Film du köpte: Staying alive.
Låten du lyssnade på: Lykke Li- Possibility
Låten du hade på hjärnan: Lykke Li- Possibility eftersom jag nyss skrev det så började jag tänka på den.
Personen du ringde: Min kusin Pernilla.
TV program du tittade på: Ser nästan aldrig på tv, tror det enda jag kollar på på tv är Idol så, Idol!
Personen du tänkte på: Min vän Sara =)

 

FAVORIT...
Mat: Oj vad svårt, gillar nästan all mat sen beror det ju på vad jag är sugen på också men kyckling älskar jag, thaimat och jag älskar soppor också!
Låt: Det finns ju hur många som helst bra låtar, men min favorit just nu är nog Imogen heap- Kidding.
Sak att göra: Ehhm... Alltså jag älskar ju att få dela med mig av mitt skratt och få människor glada och på bra humör så kanske det.
Sport: Hatar typ all sport, ingen sportmänniska här inte.
Dryck: Mjölk!
Kläder: Räknas pyjamasen som kläder?
Film: Min favorit just nu är ju självklart New Moon ;)
Bil: Så länge den går framåt och bakåt ska den väl duga :P

 

ANTAL...
Hjärtan brustit på grund av dej: Sånt vill jag inte tänka på, att jag fått andra att må dåligt.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ja nu är det ju några gånger faktiskt.. Hmm, 10 gånger som jag kan komma på just nu, men det är nog fler gånger.
Ärr du har på kroppen: Det vet jag inte, men ett par stycken.

 

SENASTE...
Bok du läste: Som jag läste ut- New Moon, som jag läser- Eclipse.
Personen du fick mail av: Facebook, haha.
Personen du fick brev av: Sjukhuset, en kallelse.
Personen du fick sms av: Pappa.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj jag vet inte, har ju vart borta i veckan sen då jag kom hem åkte brorsan iväg så det måste ha varit förra veckan då.

 

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Lyssnat på musik, suttit vid datorn, läst, sett på serier, pratat i tfn.
Hur tidigt stiger du upp: Olika, mellan 7 och 11.
Gillar du att slåss: Hela tiden! :P

 

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker, mums ;P
Gillar du ketchup: Yes, på pasta!
Är du glad nu: Varken glad, ledsen, arg.. Neutral kanske är ordet.
Var du glad igår: JA!
Vad dansar du till: Partymusik med bästa brudarna!! :D
Kan du sjunga: Klart jag kan sjunga, kan nog det flesta dock är väl inte sångrösten den fagraste.
Ett land jag helst vill besöka: USA och Afrika.
Väntar på: En bättre rygg.

HUR:
Svarar du i telefonen:
Det beror på vem som ringer, är det någon okänd blir det "Hej det är Jennilie" annars kan det bli "Tjosan" "Tjenna" eller kanske "Ahh?!"
Fördriver du tiden:
Gör listor som denna.
Mycket pengar har du:
För lite.
Många stör du dig på:
Många! :P

TROR DU:

Att du kommer bli något:
Jag kommer bli något stort!
På gud:
Nej det gör jag icket.
Att folk tycker om dig:
Jag vet att inte alla gör det men sen vet jag ju också att många gör det =)
På ett liv efter detta:
Absolut, hur tragiskt vore det inte om vi levde och dog sen var det slut? Nej, självklart finns det något efter döden där man får träffa sina nära och kära igen, det är jag säker på!
Att du kommer leva länge:
Ja det tror jag, speciellt om ett gott skratt förlänger livet ;)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback