Jag ska vara statist..Igen!

Minns ni då jag i slutet av augusti var på en öppen casting för att få vara statist i en kommande film? Eftersom dom inte hörde av sig något då trodde jag inte att jag fått någon statistroll men nu ringde dom igår och undrade om jag ville vara med. Wihoo vad glad jag belv!! Tackade självfallet ja! Inspelningen sker imorgon och jag kommer vara där hela dagen.

Dock har jag ett problem... Mitt hår. På grund av en grej (som jag inte vet om jag ska avslöja här?) kanske jag får lov att färga om mitt hår till heltbrunt ikväll. Jag gillar verkligen den röda färgen och känner mig definitivt inte redo att göra mig av med den redan men jag kanske måste det.. Eller klart att jag inte måste men gör jag det inte kan jag gå miste om en annan grej så ja.. Vi får se hur det blir, tiden är knapp känner jag.

Nog om mitt hår. Vad jag är pepp på morgondagen, ska bli askul att få vara statist igen! Hoppas jag får träffa Noomi Rapace (hon som bland annat spelar Lisbeth Sallander i Män som hatar kvinnor) eller Ola Rapace (som bland annat spelar den snygga polisen Stefan Lindman i Wallanderfilmerna), båda har nämligen en roll i den här filmen.




Kommentarer
» A.C

tacktack^^



jag gick runt i madrid med familjen, åt, fikat och shoppat:D hade en massa skoj faktiskt:D hehe..^^ super~~



skönt att höra:D hehe..^^ hoppas du har haft en bra dag:D

» carin

men guu va kul för dig!

Grattis! :) får man inte veta vilken film du ska vara med i :)

Kraaaam

» Bibbi

GRATTIS!

Va kul! Du håller ju på att bli värsta kändisen;P

Hoppas vi ser dig sen i produktionen. Får du avslöja i vad det är du ska spela med i?

Kramar

Åh så kul!!! Ja du börjar ju bli haj på detta med statistroll nu!

Njut av morgondagen!!

Kram

» Ullis

gud vad coolt, lycka till!

» Emma

sv; tack så mycket!:D

Gud vad avundsjuk jag blir! Skulle göra allt för att få vara med och träffa Noomi Rapace! Hoppas du får kul, skriv sen hur det var!

åh vad kul, grattis eller vad man säger :)

taack :D i love it!^^



ååh, lyllos dig! visste att du skulle få rollen ;) här finns dt inga statistroller att söka -.-

» boo

celebrity YOU, du är snart m di alla filmer haha


Kom ihåg






Trackback