I'm still the redhead girl.


Suddig och dålig webcambild MEn ni ser ju i alla fall att luggen fortfarande är röd, jag var som sagt inte redo att släppa den än så igår på inspelningen blev det till att ha mössa och sedan sjal som täckte det röda ;P

För övrigt är jag gaaanska så less på sjukhuset nu, jag är seriöst där några dagar i veckan! Det är för allergierna, astma, andningsproblem, ryggen, vaccination, sjukdom osv osv, det tar aldrig slut. Var där igår och idag, ska dit på måndag och onsdag igen nästa vecka och på torsdagen blir det sjukhuset i Ängelholm jag får bekanta mig med. Usch och blä.

Nu ska jag keka sedan "jobbet"
Btw, fick några bilder från inspelningen imorse så jag postar dem i eftermiddag.
Tjosan!.



Kommentarer

Men nice :D

Jag tycker du passar sjukt bra i den frisyr och de färger du har nu :)

Men det där med sjukhusen och det, blir väl förhoppningsvärt det i slutet? :)

Kramar

» A.C

tack dtsamma:D hehe..^^



söt bild på dig:D


Kom ihåg






Trackback