Hur vill du fira jul?

Nu är det mindre än en månad kvar till julafton och jag hade därför tänkt ställa en liten julfråga. Om du fick fira den här julen precis var du ville och med vilka personer som helst, var och med vilka personer skulle du fira den? Något speciellt du skulle vilja göra, något som måste finnas på julbordet?

Så här såg min förra jul ut:


Om jag skulle svara på frågan skulle den här julen bli väldigt olik mina tidigare julaftonar. Jag skulle vilja åka till Thailand tror jag med mina närmsta vänner och fira jul och nyår i solen och värmen. Jag behöver inga julklappar, ingen tomte och inget julbord, bara trevligt sällskap. Sen skulle ju alla från The Twilight Saga (speciellt Robert Pattinson) var bjudna att fira den med oss, inget skulle kunna slå det ;)



Kommentarer

jag kollade på new moon för andra gången på bio idag & jag är nästan säker på att jag såg dig! Om du hade rött linne som man såg bh banden på? :D Hehe, svara gärna i min blogg ;)



P.S det var jag som la till dig på facebook igår :p

Vilken mysig jul du verkade ha :D



SV: Haha började kolla på den på den där sidan, chanel 131 som du länkade :) dom hade ju många bra filmer och serier!

» Molly

haha, den julen följer jag gärna med på Låter riktigt underbart, haha ;)


Kom ihåg






Trackback