Hemma igen + bilder från dagen + VK!!

Hej söta ni, nu är jag hemma igen efter ett flertal timmar på tåget. Tänkte visa en del bilder från dagen och så :)

Vi började med att gå ut och gå med barnen i morse (de vi bott hos, deras barn, dom jag bodde hos hela förra sommaren i Schweiz men nu bor dom i Sthlm).

Dom är seriöst världens sötaste barn!!

Jag och T! :D


Då vi stod och väntade på bussen.


Vi tyckte det kändes riktigt trist att åka hem igen och skiljas åt :'(

Ja ungefär så har dagen sett ut plus allt tågåkande. Just de, idag ringde dom till mig från VK (dagstidning i Västerbotten) och ville göra en intervju med mig så det fick dom självklart. Jag var ju med i VK bara nån dag efter att jag fått veta att jag vunnit statistrollen i New Moon och nu var det alltså som en uppföljare till den intervjun, hur det var i Italien, vad jag tyckte om filmen osv. Det skulle komma ut på lördag så ni som bor i Västerbotten får kika i den ;) Själv ska jag se om dom kanske lägger ut det på nätet sen skulle jag få den hemskickad också.

Nu ska jag krypa isäng, sov gott så hörs vi imorgon! :D



Kommentarer

god natt underbara underbara vän<3

dessa dagar med dig har verkligen varit toppen!

vi ses snart igen. och STORT TACK för att du ville ha med mig =')

KRAM<333

MÄNNISKA RING MIG, NÄR DU HAR NÅGRA TIMMAR TILL GODO!!



:D


Kom ihåg






Trackback