Följ med mig på skyltsöndagen!

Ja med alla dessa bilder får du följa med på min skyltsöndag! Oj så mysigt det var!! Har aldrig tidigare varit på en så mysig skyltsöndag. Dock var det ju lite ovant att kunna va så lite klädd i slutet av november, 9 plusgrader visade termometern då vi rätt nyss kom hem. Här kommer en bildbomb (bilder som mamma tatt!!).



Tomten som sitter i släden i skyltfönstret var en livs levande människa, vilken rolig kväll han måste haft (not).

De 7 Luciakandidaterna.

En smed.

Sedan gick vi och åt middag på eh Thairesturang och det var verkligen hur gott som helst, det lär bli till att äta där fler gånger!



Visst såg det grymt mysigt ut? Nu börjar jag få lite julstämning alltså :)
PUSS!



Kommentarer
» DELLA

åh mysigt! tror jag ska pynta rummet lite :O

» Ida

åh alltså jag måste typ köpa alla böcker imorgon. den sista boken slutade ju så himla spännande! Nu har jag sett första filmen också... i am in loooove.



haha okej vad bra.. :P

kram

sv: Jätte bra:)


Kom ihåg






Trackback