En månadsresumé.

Jag skrev just med en vän jag inte pratat med på länge på msn då han frågade jag jag gjort på sista tiden och då jag började skriva kom jag fram till att det har ju faktiskt hänt en hel del roligt senaste månaden (under ca en månad) så här kommer en liten resumé av de roligaste händelserna.

Efter att ha funderat hit och dit i nästan ett år sattes saxen i håret och jag blev korthårig och fick en ny hårfärg.

Jag började praktisera hos designern Margareta Forslund där jag dock har slutat nu pga av min dåliga rygg.

Jag fick uppleva Österlen lyser vilket var otroligt mysigt!

Jag var på invigningen av nya IKEA i Malmö (älskar IKEA!!!).

Jag var statist i filmen Svinalängorna (premiär om ca ett år) och fick bland annat träffa snygga Ola Rapace.

Jag nämndes i Klick!'s New Moon bilaga.

En tripp till Ängelholm (till ryggkirurgen) och sedan Väla-köpcentrum i Helsingborg ägde rum.

Sedan fick jag träffa underbara Therse igen då vi åkte till Sthlm tillsammans.

Där fick jag träffa på mina älsklingssmåttingar!!! =)

Vi gick på bloggvisningen av New Moon som var helt j*vla fantastisk!!

Väl i Sthlm träffade jag min söta Josephine!

Då jag var hemma igen gick jag och mamma och såg New Moon på premiärdagen (bilden är dock från sthlm)

Jag var med i VK!

Jag var på årets första julmarknad.

Och bloggen fick sig en nyare design.
Gamla.

Nya.

Min söta vän Sara bokade sig en 10-dagars resa till mig, hon kommer om en vecka.

Det är väldigt lätt att man går omkring och tycker man har tråkigt och att det aldrig händer något roligt men sen då man börjar tänka tillbaka kan det ha hänt himla mycket roliga saker.



Kommentarer

åh, det hade ju hänt en massa kul för dej! :D

SV: VERKLIGEN

åh stockholm var helt fantastiskt =D<3

hoppas verkligen att vi ses snart igen!


Kom ihåg






Trackback