Bloggvisning- NEW MOON!!!

Alltsà WOW säger jag bara!!! Helt obeskrivligt känns det! Kan först bara säga sorry för dàlig uppdatering och att ni inte hört sà mycket fràn mig men jag lever och är i Sthlm med Therese och màr sà mycket bättre än superbra!!! Fan vad bra New Moon var alltsà! Jag verkligen älskar Twilight men New Moon var verkligen mycket bättre enligt mig sà dà kan ni ju själv tänka er.

Bàde jag och Therese är fortfarande helt uppe i varv och nästan pirriga i kroppen, vi vill bara se den igen och det NU, haha. Sà jag rekomenderar er starkt att se den. Jag hann dock inte se om jag syntes nàgot i filmen eller inte för det gick som sà snabbt Italien-scenerna, vinkeln byttes snabbt osv sà dà jag har dvd`n blir det till att köra i slowmotion ;)

Det kändes sà kul att den höll sig sà mycket och bra till boken, klart att man saknade vissa grejer som finns med i boken men sà brukar det ju alltid vara och som sagt var den ändà sjukt bra! :D Vi kan verkligen inte fatta att vi har sett den nu, och bland dom första i världen vilket är rätt ballt. Nu lite bilder och sà.

Vi tog rätt làng tid pà oss att göra oss iordning idag, hehe. Det blev att man sminka sig, var  med barnen, platta hàret, käkade osv men tillslut kom vi oss iväg.


Fotografen är en treàrig liten tös till bilden nedan ;) Här var vi ready to go!

I bussen som sedan byttes mot tunnelbana. Herre guuuuud vad vi var uppspelta här, vi kände oss som man gjorde pà julafton dà man var liten om inte ännu värre.

Vi var de första som anlände till biografen, en timme innan insläppet, hahha! Men vi visste om vi skulle hitta och sà sà vi ville vara ute i god tid!

Alltsà den där vill jag ha!!! :O


Sen fick jag träffa snälla Karin fràn Nordisk film som jag haft en del mejlkontakt med, hon tog en bild pà mg och T =)

Wihoooo, vi fick goodiebags ;)


Det var rätt kul att se massa människor man kände igen som blondinbella, kenza, idol-alice, dessie, katrin fràn idol eftersnack, tjejerna fràn twilightsweden osv. Haha sen killen som kikar in i kameran pà bilden nedan känner ni som ser pà Andra Avenyn igen ;) Kul att han precis kollade dà jag ungefär skulle smyg ta ett kort, haha!

Sen var det rätt kul att bredvid mig hamnade àsa som driver bloggarna robertpattinson.se och sweetlifestyle.se, hon var faktiskt himla trevlig och pratglad, riktigt trevlig faktiskt! :D

Patrik fràn Nordisk Film och Twilightsweden tjejerna just innan filmen drog igàng. Det var lite kul att efter filmen kände Jennifer igen mig fràn dà jag vann statistrollen sà vi utbytte nàgra ord med varann :)

Under filmen var man verkligen helt spänd, man skrattade rätt mycket, man grät och den innehöll allt jag kunde önskat :D

Efter filmen mötte vi upp Julia fràn thetwilightsaga.se och Ida fràn thetwilights.blogg.se sà vi gick och fikade och snackade lite vilket ocksà var nedrans trevligt än om det bara blev en snabbis, dock glömde jag ta nàgot kort dà :/

Pà T-centralen pà väg "hem" igen, fortfarande helt uppe i varv :D

Detta fick jag i min goodiebag, bl.a New Moon soundtrack, en Eclipse-skrivbok, halebop 100 kr, godis, hàrprodukter osv.

Jag fick Eclipse skrivboken och Therese New Moon.

Sà där ja, det var nog allt tror jag! Nu ska jag överlämna datorn till therese sà hon med fàr uppdatera sen blir det nog sängen för imorgon gör vi stan hela dan tror jag, ni ser ju om det dyker upp nàgon uppdatering.
PUSS pà er!



Kommentarer

oooh härliga bilder !! kul med goodiebag :D (a) och kul med massa kändisar också.. men filmen... SHIT vad jag längtar nu... när folk redan har börjat sett den liksom... ska se midnattsvisningen med twilight+new moon kvällen torsdag/fredag... UNDERBART !! <3

låter ju som en kanonkväll! längtar tills jag ska se filmen. LÄNGTAR!!!!!! hehe.

» Ida

det var jätte kul att träffar er :D

fan va snygg första bilden på er var..

där ser man verkligen era ögon, coolt att therese ögon är jätte blå och dina är jätte gröna!

ÅÅÅÅÅÅH fan alltså ^^ jag vill också see XD



Ska dra med kevin så snart som möjligt ^^ Avslöja inte allt för mkt för honom bara snälla ^^ blir inge kul då XD

Nice med en goodiebag vill också ha (a) ni är jätte fina i era kläder ^^

hoppas ni får det bra resten av dagarna där borta också :)



Kram

» boo

inte alls avundsjuk, o nej haha nu ser jag ännu mer emot filmne, hur det än är möjligt, imorrn är de min tur :)

» Beata

ser fram emot att se den!

haha, han från andra avenyn är bror till min engelskalärare XD

Jag har en fråga, varför fick ni sånna där påsar med massa saker? :D Ingick det? :P


Kom ihåg






Trackback