Breakfasttime.


Har för ett tag sen fikat (ser precis att en macka ser ut att vara smörad hur mycket som helst men det är inte smör utan räkost, haha) och druckit en varm kopp tè vilket gjorde susen för halsen. Nu sitter Liam här bredvid mig övervänten och vill sätta på New Moon så tjosan!

Update kl. 14:42: Så, nu har jag och Liam kollat klart på New Moon (hihi min fjärde gång). Liiite jobbigt blir det ju för mig eftersom jag får säga högt allt som sägs i filmen eftersom han inte kan engelska än men ähh, så mycket gjorde det ändå inte. Jag frågade han efter vad han tyckte om den och det här var vad han sa: "Jag tycker den var lite bättre än Twilight för jag gillade varulvarna och att den innehöll mer action, det gör filmen roligare", något i den stilen var det iaf.

Wow alltså jag älskar verkligen filmen, speciellt nu då man sett den ett par gånger och kan många repliker utantill ;) *fniss*.

Update kl. 15:22: Hihi min lillebror är SÅ söt! Vet ni vad han nyss frågade mig? "Jennilie, kan inte jag få se New Moon igen? Jag tycker den var så bra." Lillgubben! Yes nu ska jag sätta på den igen då.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback