Alltså denna jag och denna Sara..

Haha jag ska inte ens försöka räkna alla fula och oseriösa bilder som tagits då jag varit med Sara. Sara jag vet att du läser det här, jag saknar dig och hoppas du kan pallra dig och din gipsade fot ner till mig snart ;) Och förlåt för att jag publicerar dessa bilder men äh, man gitt ju bjuda på sig själv ibland ;)

Ett LITET urval av alla våra bilder.
Dansandes(?) i byastugan i Trehörningen 2006.

Nyår 2006-2007

Sommaren 2007 i Södervik.



En dag hemma hos mig hösten 2007.


Lilla jul hemma hos mig 2007.

En vinterdag hemma hos mig 2009.



Hemma hos Sara nån gång under åttan, alltså 5 år sedan vilket blir år 2004???!


Lilla jul 2007.

En sommar i Grannäs, 2006?

I åttan, 2004.

Haha alltså söta ungar säger jag bara!! Vilka härliga minnen som ploppar upp i huvudet då jag ser på dessa bilder!



Kommentarer
» bella

underbara bilder!

» Hanna

Vilka roliga bilder.

» Diana

Haha diggar bilderna! Särskilt den där du hade en filt på huvudet o bikinitopp över linnet ;)


Kom ihåg






Trackback