18 november i Sthlm.

Vi började dagen rätt lugnt och vid lunch begav vi oss in till centrum där vi strosade omkring och kikade runt i butikerna.



Sedan mötte vi upp min kära Josephine som jag inte träffat sen studenten som ocksà var i Sthlnm just nu :D Det var himla kul att träffas igen!

Vi drack varmchoklad i höstregnet.

Jag och Therese kände att vi sàg likadana ut pà alla bilder sà det var dags att ändra min!

I tunnelbanan pà väg "hem".

Dà vi hoppade av tunnelbanan och skulle ta bussen vidare sàg vi en buss som stod att den skulle dit vi skulle sà vi sprang till den och hoppade pà, dock kom vi till slutstationen och hann dà inse att vi hamnat pà fel buss haha.

Eftersom det var kallt och regnade kändes det inte sàà överdrivet roligt.

Vi kom dock hem ganska snabbt efter det sà allt slutade ju bra. Sà här sàg jag ut idag!

Men eftersom vi var blöta dà vi kom hit drog vi direkt pà oss sovkläderna och mumsade i oss överblivet godis sen gàrdagens New Moon.


Vi lever bàda tvà fortfarande pà New Moon, vi har pratat om filmen och böckerna säkert 30 gànger idag :P Sen sà har vi kommit pà att de här dagarna har vi säkert pratat ca 75% om The Twilight saga och New Moon, och 25% om annat, japp Twilightnördar här ;) Jag längtar tills jag fàr se den pà bio igen vilket är snaaart!

Nu ska vi se en film eller nàt, ha en bra kväll och jag svarar pà era kommentarer dà jag är hemma igen.
PUSS



Kommentarer
» Molly

Underbart ni verkar ha! trots regnet, haha. Guud vad jag vill se New Moon.. NU! En fråga bara, vart bor ni? Hos en bekant?

ååååh vad kul att du träffade josephine ^^ jag bara kände din glädje lol XD



ha en trevlig resa hem :) Vi syns nog snart ^^



Kramar pårej


Kom ihåg






Trackback