Schweiz dag 6, en dag i Zürich.

älskade Starbucks!

En liten gàgata.

Ett skyltfönster i min stil!!

Dessa skor kanske blir mina om nàgra dagar :)

Jag fàr helt enkelt se.

Den här klänningen fick dock följa med mig hem idag.


Likasà leopard leggingsen.

Alltsà mina ben och fötter är inte vana att gà i sà mànga timmar i sträck tvà dagar i rad, även ryggen börjar kännas lite nu. Dagen var i alla fall rätt sà skön. Strosade runt i jag vet inte hur mànga butiker och köpte lite grejer :)

Jag tycker dock att Zürich stan är ganska svàr, det är som inte en gàgata och efter den ligger alla butiker, nej allt ligger lite här och var, det är massor av vägar och stora hus. Det blir tillslut (iaf för mig) att man bara gàr runt i cirklar tills man kommer pà att man gör det :P haha.

Kvällen blir nog väääldigt lugn, vill bara gà och sova nu. Jag är ganska trött kan jag säga er!
Tjohopp!



Kommentarer

Bara lilla jag igen....

Blev ensam till klockan 20.00, Andreas ska meka i en skoter och lilleman for till Nydde.



Jag har målat som en besatt i eftermiddag, dörrar och lister får sig en släng av vitfärg!



Passa ryggen nu vännen!

Uhum, tänk på att högklackat inte är så bra, MEN, de där skorna var verkligen hur snygga som helst de med, de skulle jag gärna ha själv då de inte är så öppna framtill! (min fot funkar ju annars inte på öppna skor...) Klänningen var jättefin, den vill jag också ha!! Hoppar dock över leopardtightsen, det skulle se just snyggt ut, jag svajande fram i högklackade skor och leopardtights ute på byn fniss...



Älskar dig SÅÅÅÅ mycket som du vet!!!!

Hälsa!!

Kramar mamma!


Kom ihåg






Trackback