Modevisning och mönsterkonstruktion

Kollektionen jag sydde.

En kluddig konstruktion..


Hej.
Hela kvällen har spenderats åt ett arbete som ska in imorgon. Ni vet i slutet av januari hade vi (designtreorna) en modevisning på kollektionerna vi sytt i skolan och nu ska det lämnas in modeteckningar, konstruktioner på alla plagg, bilder, beskrivningar osv, det ska bli ett slags CV.

Eftersom jag vart utomlands i två veckor och kom hem i onsdags blev det att sitta så här dom två sista dagarna. Nu är jag i alla fall klar med allt förutom modeteckningarna, dom ska jag göra nu. Jag kommer nog inte vara allt för noggrann för då kommer jag inte komma mig isäng förrän 2 inatt typ.

Nä nu måste jag upp och rita och måla.
Vi hörs imorgon då det för övrigt är Fredag den 13:de (igen) och en månad sen jag gjorde min andra tatuering, stjärnan på magen ;D

Puss på er!



Kommentarer

sv; hehe, ja de är skoj :D

ja gör d :D

» Erika

sv: Godnatt ;D

vad duktig du är :O

ja underbart snygga!;D

man blir lång i dom!


Kom ihåg






Trackback