Dagens outfit.



Skor Dosenbach (Schweiz), Jeans och tröja Gina tricot, leopard tights Six, Klocka New Yorker, armband och örhängen Milla of Sweden, halsband Ur & Penn.

Hej Söta ni!
Idag fick jag tillbaka provet som jag gjorde samma dag jag åkte till Schweiz och som jag inte pluggat nånting på men som den turskit jag tydligen är fick jag godkänt på det. Gjorde ju även ett religionsprov idag som jag börjadeplugga på igårkväll men det var enkelt så det blir ett garanterat G.

Imorgon har jag dock en stor inlämning som jag måste jobba med hela kvällen, dom har jag gjort mer än den halva skriftliga delen så det är mycket av det praktiska kvar.

Ha en fin kväll.
Kramen



Kommentarer

Sv: Vilket sammanträffande :P Samma namn och så pluggade jag också religion igår, hade prov idag :P Sen så ska jag göra CV i helgen! ;)

Sv: Haha verkligen! Hur gammal är du ? och vad bor du? =)

oj va snygga bilder:D

sv; härligt :)

d samma :)

» Erika

sv: hehe okej ;P


Kom ihåg






Trackback