För jag har tagit STUDENTEN!!!

Om någon av er missat det så tog jag Studenten igår. Dagen var helt underbart fantastisk och jag hade hur kul som helst, går inte att beskriva. Kvällen/natten fick sig dock ett riktigt tråkigt slut men det kommer lite längre ner i det här inlägget. Nu bjuder jag på massoe av bilder från min dag.

Tis-ons sov jag hos Jossan så på onsdagen ställde vi väckarklockan på 04.30 och klev upp efter 4 timmars sömn. 05.30 träffades vi plus resten av klassen hemma hos Amanda för att ha champangefrukost.
Jossan och jag.

Sanna, Irina, Bea.

Efter klockan 6 nångång började vi promenera genom stan för att ta oss till skolan där vi skulle vara 06.45.
Jonna, Amelie, Moa och Jossan.

Vi hade en snabb samling i klassrummet.
Hanna och Jag.

07.00 begav vi oss till stora NOLIA för att ha en gemensam frukost med underhållning tillsammans med Dragonskolans andra studentklasser.

Vi tyckte dock det var riktigt lamt och långtråkigt där så vi begav oss en sväng till skolan igen för att retas med alla tvår och ettor.
Jag, Jossan,Karin och Hanna, mina älsklingsflickor!! <3

Jag och Jossan.

Vi gick till lekparken som finns i närheten, det var där jag och Jossan var med varandra i ettan för allra första gången, det väckte en del minnen :)



Sen var det dags att gå till gympasalen där alla ettor och tvåor väntade. Vi (alla studenttreor) kom in skrikandes och jublandes!! :D Där blev det lite underhållning.

Vi samlades igen för att skriva i varandras studentmössor och säga hej då till våra klassföreståndare.

Klockan 11.00 var vårat utsläpp. Vi var riktigt taggade på att få springa ut till våra nära och kära.

Och äntligen fick vi det. Jossan, jag och Hanna.

Jag fick blommor och gosedjur.

Vad jag var glad!! :D

Jag och min underbara vän.

Sen var det dags att hoppa på traktorflaket.
Jag, Hanna, Karin.


Jag, Jossan, Tina.

Klassen.

Vad vi jublade och sjöng ramsor.

Moi.

Haha.

Jag och söta Rebecka.

Jag och Matilda :)

:]

Sen åkte jag hem.


Söt bild va? ;P

Väl hemma bytte jag om och sen kom släkten och vi åt buffé.

Sedan begav jag mig in till stan igen, hem till Tina för att ha förfest med klassen innan studentskivan. Det var nu det tråkiga började. En del av er vet nog redan att jag har rätt stora problem med min rygg och den besvärar mig riktigt mycket. För just över ett år sen fick jag ett diskbrock och var tvungen att stanna hemma från skolan ca 2 månader, efter det har jag till och från haft stora problem med min rygg.

Naturligtvis så började jag få ont igår kväll då vi var hos Tina men jag hoppades att det skulle gå över. Det gjorde det dock inte, det blev bara värre och värre och tillslut hade jag riktigt ont men jag ville verkligen inte missa studentskivan på X3M så jag åkte dit ändå.

Som sagt, väl innne på X3M. Ryggen blev ännu sämre och tillslut var jag riktigt nära på att bara lägga mig ner på golvet och gråta, det det värkte jätte mycket och bara skar genom hela ryggen då jag gick. Jag försökte dansa och hålla uppe humöret men efter misslyckade försök ringde jag efter mamma och hon fick komma och hämta mig.

Visst att det var riktigt tråkigt att jag var tvungen att åka hem vid 00.30 på studenten då jag egentligen ville vara uppe hela natten men jag försöker se allt från den positiva sidan. Jag hade en fantastisk dag så att min rygg förstörde natten försöker jag inte tänka på då dagen var det allra viktigaste och den var som sagt helt perfekt!! :D



Kommentarer

sv, tack för tipset! :)

ska kolla det med en gång! hihi..



kram

» malin

tack detsamma :)

ja jag hatar det med! jaha åh så underbart roligt! jaa men annars ska jag fara dit på Eclipse premiären annars! :D hehe så vi får se hur allt blir..





jaa alltså grejen är att jag just nu skulle vilja satsa på dansen men ändå när man tänker på att bli skådespelare skulle det vara underbart,liksom så..men jag ska flytta till london och börja dansa där sen så ser vi vad jag gör typ:) Kram!

» Ida

Tack så mycket!! :) jag håller också tummarna.

ja jag spelade the sims hur mycket som helst för jättemång år sedan. det är samma sak med mig, man kan inte sluta. hehe



jobbigt att du hade ont i ryggen! :( själv hade jag svinkoppor på studenten på grund av att jag delat smink med människor (teateruppsättning och filminspelning) i över en månad. Det var INTE rolig. :(

vad tråkigt med din rygg! hoppas den är bättre snart :)

ville bara säga tack för allting du var en stor del av en minnesvärd dag ! kram, kommer sakna dig !

Grattis till studenten! =) Jättefina bilder!


Kom ihåg






Trackback