Rensning och packning av rummet..

Hej.
Tack för alla era fina kommentarer, dom värmer verkligen, troligen mer än ni tror! :)
Tyvärr funkar mitt internet hemma fortfarande inte (sitter vid en lånad dator nu) och vi får inte tag på support heller :( Jag känner jag faktiskt lite handikappad utan internet, jag är rätt så beroende av det och jag vill ju blogga och läsa alla era fina kommentarer och kika in på era bloggar!

Idag började jag packa ihop mitt rum inför flytten så nu känns det ovanligt tomt i mitt rum..
Så här såg det ut innan och nu så här:

Har rensat bort alla skor, förutom några då, var ju tvungen att lämna dom jag ska ha på studenten och dom jag ska ha med mig till Schweiz.

Vet ju inte när jag har tillgång till internet nästa gång men jag hoppas det blir snart! :)
Det är som kul att ha något att läsa då man kommer tillbaka så nu blir det ännu en fråga för er att besvara:
Berätta om en dålig/konstig/rolig vana du har eller har haft.

Jag kan berätta att för några år sen hade jag och en kompis en rätt konstig vana. Vi tog lite diskmedel i stora glas eller i kastruller och spolade i vatten med hård stråle så att det bildades mycket skum.. Sedan så tog vi skummet i munnen så att det som "smälte" i munnen, vi spottade sedan ut det och tog då nästa näve med diskmedelskum i munnen :P Haha.

Ciao



Kommentarer

åh det är så jobbigt när internet inte funkar...

'Hoppas det funkar ´snart igen

haha ja tänk att få prata med dom!! :D åhh jag skulle typ dö av lycka :D okej men om dom for förra året så far dom nog detta år också :D hoppashoppas!!

ja my everyday dream,att kyssa rob!



joo jag såg att du ska flytta till skåne? :O ändå ruskigt roligt :D hah alltså att sånt händer,alltså att man börjar prata med någon som egentligen bor i samma stad och sånt! :D sånt är ju as kul :D ja jag är 17 år :D och du är 19 right? :) kramar!

» J

Svar: Jag är 16 år och går ut nian nu i veckan. Kul att ni hade tur med vädret! :D

» Sara

haha och vem är den kompisen? ;)

sv: Såg bilder på vk.se bara, var tyvärr inte där och såga alla. Nej var inte på balen, tog studenten förra året så! :) hehe

hoppas flytten blir bra :) har du fått något svar på brevet än?

usch det är så himla tråkigt att rensa och packa saker när man ska flytta. jag måste flytta inom en månad!! men vi har inte hittat en ny lägenhet än!

» Ida

usch det är så himla tråkigt att rensa och packa saker när man ska flytta. jag måste flytta inom en månad!! men vi har inte hittat en ny lägenhet än!


Kom ihåg






Trackback