Nytt och Dött

Jag börjar med det dåliga och avslutar med det braiga, än om dom här grejerna egentligen inte ens borde nämnas i samma inlägg, men men.

Jag har inte suttit något vid datorn idag, inte sett på tv eller lyssnat på radion så jag fick värsta chocken då jag satte mig framför fatorn nu.. Michael Jackson är död?!?!??? What?! Jag fattade ingenting, var tvungen att läsa om det gång efter gång tills det gick in i min hjärna.. Tråkigt, tragiskt och stackars barn. Läs om det här.

Sen hoppar jag vidare till det roligare och det som egentligen inte passar in i inlägget men jag är för lat för att skriva två, Jag har köpt en egen dator idag, wiiie, det var på tiden! :D Jag är glader.

Det blev även två datorväskor som fick följa med mig hem.


Idag mår jag även mycket bättre (vilket kom nedrans lägligt), mår nästan som vanligt nu, hoppas det håller i sig. Vad har jag gjort idag då.. Jo, jag har solat lite och läst Eclipse, sen var jag och pappa och letade efter en bra dator, sen for vi ner på stan en sväng, käkade och åt mjukglass, ett fint hej då. Jag åker ju till Schweiz imorgon och blir där tre veckor, sen flyttar jag ju med mammas familj till skåne så det här var min sista dag i Umeå på många månader så det kommer bli ett bra tag innan jag får träffa pappa igen..

Nu ska jag se nån film så jag är riktigt trött imorgon då jag ska vara en hel dag på Arlanda (kan inte gå på stan i Sthlm då jag är rädd att bli sämre i kroppen igen då).

Night night.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback