Första morgonen i Schweiz.

Hej.
Var just inne och kollade på mylostbag.com men dom vet fortfarande inte vart mitt bagage håller hus, sökandet fortsätter. Vaknade för en stund sen och har vart uppe och sagt godmorgon till familjen, även barnen. Hihi så söta dom har blivit, särskilt minstingen då hon har vuxit så mycket och hennes hår har blivit längre och super lockigt.

Igår kväll när jag kom och steg in i mitt rum hade dom lastat up med gottigheter till mig, lyxigt ;)

Nä, nu ska jag upp och vara social och försöka få barnen att komma ihåg mig så dom törs vara självla med mig.
Byebye.



Kommentarer
» Sara

Jag gillar den hon har på andra bilden. Lite längre och lite rödbrunt! :)

Kram Sara på www.thetwilightsaga.se

» Sarah

Har släkt i Schweiz ? :)

» Bibbi

Hallå söta! Hoppas det löser sig för dig med bagaget snart.. Vilken djurisk otur...

Ni verkar vara i ett dåligt stim hela familjen... Blev en improviserad middag även i går då de dina inte ätit och inte hade någon tid... Men Gerhard var och hjälpte till att packa släpet idag. Men när vi åkte förbi i kväll hade de fortfarande inte åkt... Snacka om att ni är i dåligt stim..

Men man får väl se det som att nu kan allt bara bli bli bättre för er;-)

Sköt om dig fina, jag har gråtit så mycket nu ang er flytt att tårarna börjat ta slut. Som tur är finns ni ju kvar så jag får träffa er igen. Nästa sommar kommer vi och hälsar på, å´nåde dig om du inte är hemma!! Stora kramar till dig/ Bibbi

Oh duplo är ju så himla goa! :D




Kom ihåg






Trackback