En fråga till er, snälla svara.

Här kan ni läsa artikeln om min som var med i Klick! för nån vecka sen.


För precis ett år sen befann jag mig ju också i Schweiz, det var då en lördag och det här är inläggen jag skrev då:
1.

2.

3.

4.

5.

Gud vilken aktiv bloggare jag var på den tiden inser jag ju nu. Nu blir det mer så att jag samlar allt i ett och samma inlägg. Vad tycker ni, ska jag ha allt samlat i samma inlägg så det blir 1-2 inlägg per dag eller ska jag ha det uppdelat så det blir många inlägg per dag? Ni bestämmer!




Kommentarer

sv: va härligt att bagaget kom fram! och tack :) det var snällt sagt. men jag måste säga att du faktiskt är väldigt mycket finare än mig!!



hur du gör med inläggen spelar inte så stor roll. det beror ju på om du har tid att uppdatera flera gånger per dag. om du har fullt upp hela dagarna är det ju bättre att skriva lite längre inlägg mer sällan. men om du har tid så är det ju alltid lättare för oss läsare när det är mer uppdelat och inte så mycket text i varje inlägg.

tycker du ska bestämma själv vad som känns bäst! din blogg är ändå alltid lika rolig att läsa :)<3



kram!

» Diana

Ja som sagt har du tid med att göra flera inlägg per dag, så e de ju roligt, men annars tycker jag du gör de bra som det är nu med :)


Kom ihåg






Trackback