Bli snygg till budgetpris.


Hej.
Jag vet att jag inte är den enda studenten som varje månad kämpar för att få studie-/barnbidraget att räcka. 1050 kr, ca 30 dagar, ja för mig brukar det i alla fall bli rätt knapert den där sista veckan i varje månad ;) Pengar, pengar, pengar, usch, jag jag gillar inte pengar. Bleek.

Jag har nog alltid varit den där budgettjejen som handlar billiga saker från H&M och Gina tricot, börjar ett plagg gå på över 400kr blir jag genast snål, haha.

Var nyss inne på H&M's hemsida och hittade ganska mycket budget prylar så jag knopade ihop ett litet förslag till en snygg och egen outfit.



Kommentarer
» Sara

sv. fan, haha fast du är snygg så också :) ja vi borde ses där inne!

Åh vad kul!:D jag får följaa!! :D heheh

» J

Svar: Tack så mycket, visste inte att man kunde göra så... Har väl inte tänkt så långt helt enkelt ;) Och här ska det regna, blåsa och vara 5 grader - mysigt!

haha näe men fan vad kul alltså :D jag ska fixa så ajg far dit med!

» J

Svar: Jag bor i huvudstaden, men skulle älska att bo där du bor, så vackert!

» J

Svar: Ja det hade ju varit underbart. Två problem; Jag bor inte där och jag är yngre än dig ;D

Ja juste, men hur känns det då?

Jag är också snål. Över fyra hundra svider det^^ HAha. ;)



KRAM. Fina kläder :)



Skriv mera om mode :D Du hittar fina saker:D


Kom ihåg






Trackback