Swiss Chocolate.

Cäcilia, mamman i hemmet där jag bor nu och vars barn jag tar hand om är så himla söt och snäll. Ni minns kanske att då jag kom hit hade hon gjort i ordning fint med choklad, frukt osv i mitt rum för att välkomna mig. Nu på fredag åker jag ju hem till Sverige igen så nu hade hon köpt mer Schweizisk choklad, men denna gången för att ta med hem till min familj då hon tänkte att dom kanske gillade choklad (som dom självklart gör). Snällt va?! :)

Jag behöver lite hjälp av er. Jag är väldigt sugen på köpa något till dom för att jag fått bo hos dom osv, vet dock inte vad jag skulle köpt.. Choklad känns inte så kul då det blir som att köpa lösviktsgodis till en svensk, blommor blir det heller inte. Förslag?

Update 16/7-09 kl 17:46;
Jag skulle vilja ge dom något nu imorgon innan jag åker iväg, kan ju då inte ge dom något jag gjort själv eftersom jag inte har något material här, så det måste vara något köpbart.



Kommentarer

sv; hehe ja vem gör inte det ;)

gör dom varsitt personligt smycke? tror dom skulle uppskatta det :P

fin blogg :)

» Bibbi

Antingen ger du dom ett smycke var av de du gör, eller så skickar du ner från keramiken när du kommer hem. Tror nästan de skulle uppskatta dina smycken mest, snygga och personliga.

Pratade med mamma Camilla i söndags, det verkar kanon för dom. Förstår du längtar till dem..;-)

Sköt om dig fina/Kramar Bibbi

nånting som du gjort själv tror jag,det är alltid bäst och mest personligt!

kram

SV: jo de är bra (: vad mycket snyggt du shoppat! :D

Those Balenciaga inspired boots by Sam Edelman are up on Ebay!!



Here they are:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110416865038&ssPageName=ADME:L:LCA:US:1123



- http://whatsworn.blogspot.com/


Kom ihåg






Trackback