Sjukling i utlandet.

Ja min förkylning går inte mot det bättre iaf. Har legat i sängen hela dagen förutom ca 20 minuter då jag gick ut en sväng för att få lite frisk luft. Det brinner i halsen, jag hostar, mitt huvud är fullt precis som om någon tryckt in en extra hjärna där, jag har lock för öronen och jag måste ha feber då jag ibland svettas, ibland fryser, kallsvettas. Usch. Och näsan ja, den behöver vi inte ens prata om eftersom jag inte kan andas genom den. Jag hoppas jag mår bättre snart. Det kan ju inte hjälpas heller att man blir lite orolig av sig då en av mina småbröder hade körtelfeber OCH halsfluss bara nån dag innan jag åkte iväg, tycker dock att jag borde blivit sjuk tidigare då.

Eftersom jag inte har haft så mycket att fota idag bjuder jag på några fler blombilder. Jag har blivit förtjust av blommor, att fota dom iaf, dom ser så olika ut och blir så fina på bild.





Kommentarer

sv; ochdt som är så coolt är att hon är bara 16, och hon har redan hunnit med såå mycket i hennes liv! respekt.

härliga bilder !!! krya på dig !!

Kan trösta dej med att har man halsfluss brukar man oftast bara ha ont i halsen och feber...inte snorig..det är iaf. det jag har fått lära mej. Men för den skull, kan du ju ha bihåleinfl. Känns det inte bättre på nån dag kanske du bör åka till doktorn. Kram J

Ja, krya på dig nu! Happy thoughts!

fina bilder!

Ny video på min blogg Check it out!:D

härliga bilder du tagit!

krya på dig! inte roligt att vara sjuk :/

kram<3

» Ajka

vad har du för kamera, den verkar ta sjukt bra bilder.



älskaaaaaar din blogg =D=D=D

och krya på dig. hoppas att du blir bättre snart<3


Kom ihåg






Trackback